Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Η ώρα του Stuff.

Μετά. Πιο μετά.
Και έτσι η ζωή περνά.
Χωρίς τώρα, χωρίς λαχτάρα, χωρίς πεταλούδες.
Μην λες μετά.
Μ΄ ακούς, δεν υπάρχει τίποτα να ζήσουμε μετά.
Μην αναβάλεις τη ζωή,
μην μεταθέτεις την σπίθα των ματιών μου.
Τώρα ανάβουν, τώρα υγραίνονται, τώρα κλαίνε.
Τώρα λιώνω, τώρα σε αναζητώ, τώρα απαιτώ.
Μην περιμένεις να ξημερώσει.
Θα κουραστείς. Τώρα δες μέσα στην νύχτα μας.
Έλα φώτισε τα σκοτάδια μας
και νιώσε την στιγμή να σε λυτρώνει.
Τώρα σου μιλώ, τώρα σ΄ αγαπώ.
Δεν υπάρχει μετά.

Κίτρινο το σούρουπο, η ώρα έξι και μισή
Πες μου κάτι, μίλησε, δεν αντέχω στη σιωπή
Κλείσε το παράθυρο, τρέμω και το σκέπασμα βαρύ
Τούτη η πόλη γίνηκε ανυπόφορη πληγή

«Δες βραδιάζει, μη μιλάς
μον' έλα λίγο πιο κοντά»

Ξέρω πως ανάσκελα θα μας βρούνε ένα πρωί
σέρνοντας στο βλέμμα μας κάποια σιωπηλή κραυγή
Άδειο θα'ν' το πρόσωπο κι η ματιά τους αδειανή
με έναν αργό θάνατο να μας λιώνει το κορμί

«Μη φοβάσαι σβήσ'το φως
δεν υπάρχει που, πότε και πως»

«Πριν τελειώσει η νύχτα αυτή,
πριν μας έβρει το πρωί...»

Πες μου αν μ'αγάπησες όσο ο ήλιος την αυγή
όσο ο γκρίζος ουρανός κάποιας άνοιξης βροχή
Αν τον φόβο μου έβλεπες πίσω από κάθε μου φιλί
Πες μου αν μ'αγάπησες όσο η νύχτα την σιωπή

Στίχοι - Μουσική: Παύλος Σιδηρόπουλος
Εκτέλεση: Παύλος Σιδηρόπουλος - Δήμητρα Γαλάνη

2 σχόλια:

  1. Ποιος και πώς μπορεί να εκφράσει πιο όμορφα τον ποιητικό έρωτα;

    "Πες μου αν μ'αγάπησες όσο ο ήλιος την αυγή
    όσο ο γκρίζος ουρανός κάποιας άνοιξης βροχή
    Αν τον φόβο μου έβλεπες πίσω από κάθε μου φιλί
    Πες μου αν μ'αγάπησες όσο η νύχτα την σιωπή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ακριβώς ο στίχος είναι που και μένα με ανατριχιάζει.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.