Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ο καθρέφτης.

Καθρέφτης οι λέξεις, καθρέφτης τα λόγια.
Χτυπά το βλέμμα, απορροφάται και χάνεται.
Η ψυχή στα πόδια, το μυαλό φευγάτο.
Το σκοτάδι στο ζενίθ, το φως στο ναδίρ.
Βρέχει και προσπαθώ να σ΄ακούσω.
Η κούραση τρώει το σώμα μου.
Και αναρωτιέσαι και πονάς.
Τα άλυτα να λύσεις.
Ψάχνεις μάταια πίσω απ΄τον καθρέφτη.
Γιατί η αγάπη δεν έχει αντικατοπτρισμό, δεν φαίνεται,
αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.


Έχω μπροστά μου συνεχώς έναν καθρέφτη
που μ'εμποδίζει ότι είναι πίσω του να δω
δεν έχω δει ποτέ μου πιο μεγάλο ψεύτη
και το χειρότερο,είναι όμοιος εγώ...

Δείχνει πολύ καλός ενώ εγώ δεν είμαι,
δείχνει κακός ενώ δεν είμαι ούτε αυτό
Όσοι μου λένε "φίλε όπως είσαι μείνε"
είναι όσοι χάψαν τον αντικατοπτρισμό

Έναν καθρέφτη συνεχώς έχω μπροστά μου
πάνω του πέφτει και ραγίζεται η καρδιά μου
πάνω του πέφτει και ραγίζεται η καρδιά μου,
ένα καθρέφτη συνεχώς έχω μπροστά μου...

Αντανακλά αυτά που θέλουν οι γυναίκες
κι έτσι τις πείθει ότι είμαι το άλλο τους μισό
μπροστά του γδύνονται του λεν(ε) γλυκές κουβέντες,
πίσω απ'το τζάμι εγώ ολομόναχος κοιτώ

Κάνει παιχνίδι ως και με τα πρότυπά μου
τις θείες φωνές που μου μιλούσανε παιδί
τις φέρνει απέναντι μου και στα κυβικά μου
πάω να τις φτάσω και τσουγκρίζω στο γυαλί

Έναν καθρέφτη συνεχώς έχω μπροστά μου
πάνω του πέφτει και ραγίζεται η καρδιά μου
πάνω του πέφτει και ραγίζεται η καρδιά μου,
ένα καθρέφτη συνεχώς έχω μπροστά μου...

Ξέρω πως όλοι πια πιστεύουν σε καθρέφτες
σε οθόνες σε φωτοτυπίες και προβολείς
μέχρι παιχνίδια έχουν βγάλει που οι παίκτες
ζουν σε μια γυάλα και τους βλέπουμε όλοι εμείς

Μα εγώ θα κάνω τον καθρέφτη μου κομμάτια
ξέρω ότι αυτό που κρύβει πίσω του είσαι εσύ
εσύ που ψάχνεις μεσ' τα μαύρα σου τα μάτια
να καθρεφτίζεις μόνο εμένα στην ζωή

Στίχοι - Μουσική - Εκτέλεση: Φοίβος Δεληβοριάς

7 σχόλια:

  1. Τι βελούδινη φωνή!
    Τι στίχοι!
    Τι γλυκός άνθρωπος!
    Τον έχω δει ζωντανά και ήταν απόλαυση!

    Ακούστε -αν θέλετε- κι έναν άλλο "Καθρέφτη" ενός υπέροχου ανθρώπου που χάθηκε πολύ νέος...

    http://www.youtube.com/watch?v=FpQ2--Q_wwU&feature=related


    κ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως είναι απόλαυση...
      Ευχαριστώ για το τραγουδάκι.
      Αυτή η ανταλλαγή τραγουδιών πολύ μου αρέσει.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Όσοι μου λένε "φίλε όπως είσαι μείνε"
    είναι όσοι χάψαν τον αντικατοπτρισμό...

    Αυτόν τον στίχο τον είπα σε κάποια που καθώς με αποχωριζόταν μου είπε "όπως είσαι μείνε"...

    Τα τραγουδια αποκτούν άλλο νόημα μέσα απ τα βιώματά μας.

    Ναι, εχω το κακό συνήθειο να μιλάω με τραγούδια, στίχους κλπ.

    Και μια και το ρίξαμε στην ανταλλαγή τραγουδιών, κι επειδή όταν άνοιξα το ποστ νόμιζα πως πρόκειται γι αυτο και μου ανοιξε την όρεξη να το ακούσω σας το αφιερώνω παρέα με όλες τις καλημέρες μου!

    http://www.youtube.com/watch?v=ZEcD2b5Hp7I&feature=related

    Κι είπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες στα μάτια
    Γιαί καθρέφτης γίνεσαι κι όλοι σε σπαν κομμάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Ξέχασα!

      Μετά απ αυτό, χαμογέλασε.. και το τραγουδάκι του Φοίβου έγινε απ τα αγαπημένα της και μου το αφιέρωσε μετά από καιρό!

      Συμπέρασμα;
      Απ το να λέω τις μπούρδες μου και να τα κάνω μαντάρα είναι προτιμότερο να λέω στίχους...

      :-)

      Διαγραφή
    2. Συμπέρασμα: πολλές γυναίκες βρε πουλάκι μου...και όλες φεύγουν;

      Και γω μιλώ με στίχους πολλές φορές.
      Ευχαριστώ για το τραγουδάκι. Σκέφτηκα να το βάλω για μια στιγμή, αλλά είπα να βάλω κάποιον αγαπημένο που δεν είχα τιμήσει ακόμα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    3. Ήμουν ατακτούλης!
      :-)))

      Και φυσικά δε μιλάμε για σχέσεις... ζωής!
      Μετά από λίγο δε με αντέχανε άλλο, όπως φαίνεται.

      Με διώχνανε πάντως, δεν έδιωχνα ποτέ καμία εγώ!

      Διαγραφή
  3. καλησπερα σας παιδια!ηθελα να ρωτησω ποιο ακριβως το νοημα του τραγουδιου αν δεν βαριεται καποιος:)επισης και το σκοταδι των δυο.ειμαι ασχετος απο αυτη τη μουσικη αλλα μ αρεσει πολυ κ νομιζω εχει κατι καλο κατα βαθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.