Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Για Να Σε Συναντήσω.

(στη μνήμη του Τάσου  Λειβαδίτη 
20 Απριλίου 1922 - 30 Οκτωβρίου 1988)

Γι΄ αυτό κατεβαίνουν οι άνθρωποι από τα σύννεφα.
Για να αγαπήσουν βασανιστικά και γλυκά.
Για να σώσουν τις ψυχές τους από την μοίρα.
Να ζήσουν τους ποιητές,
να κάνουν δικές τους τις λέξεις.
Να γράψουν νότες για το κρίμα τους,
να σώσουν τους ήχους από την λήθη.
Να ξεχάσουν το σώμα τους,
να βρουν το βαθύ κόκκινο των ματιών τους.
Να πάρουν πίσω τις χαμένες μέρες,
να τις γεμίσουν ατέλειωτες νύχτες.
Να ζήσουν, να νιώσουν τη γη.
Να μυρίσουν το χώμα και τα δέντρα.
Κι έτσι να φύγουν,
νικητές και νικημένοι,
κερδισμένοι και χαμένοι,
βασιλιάδες και είλωτες.
κουβαλώντας έναν άνθρωπο μαζί τους.


Κάθισε εδώ κοντά μου
Μου 'λειψες ξαφνικά
Έτσι όπως πέφτει ο ήλιος
Χτυπάει η μοναξιά
Μείνε λιγάκι ακόμα
Κάτι έχω να σου πω
Να πάρει ο αέρας χρώμα

Αχ, για να γεννηθείς εσύ κι εγώ
Γι' αυτό, για να σε συναντήσω
Γι' αυτό έγινε ο κόσμος μάτια μου
Γι' αυτό, για να σε συναντήσω

Δεν έχει αρχή και τέλος
Δεν έχει μέτρημα
θάλασσα που κυλάει
αυτό το αίσθημα
στο πιο βαθύ σκοτάδι
στη δυνατή βροχή
γιορτάζει η αγάπη,
γιορτάζει η αγάπη
της νύχτας το σκοτάδι
φωτίζει το φιλί

Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς
Εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης

2 σχόλια:

  1. Υπέροχο τραγούδι!Αλλά και του Λειβαδίτη εννοείται..Έδεσαν όμορφα μεταξύ τους.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.