Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Μικρές περιπλανήσεις.

Σας βλέπω στην διαδρομή, φεύγετε πιο μακρυά από μένα.
Προσπαθώ να προλάβω την άκρη σας,
μα μου γλιστράτε μέσα απ΄τα χέρια.
Παγώστε τις ώρες να μην περνάν,
να μην μας αφήνουν μονάχους.
Χάστε το μέτρημα.
Σταματίστε τον χρόνο...που πάει και αυτός σαν τρελός;
Εδώ εγώ έχω να σας δώσω τα πάντα,
στιγμές, αγάπη, μίσος, ζωή.
Μην περιπλανιέστε άδικα, όλα δικά σας είναι.
Αρκεί και 'σεις να καθίσετε δεμένοι στην καρέκλα μου.
Χωρίς διαμαρτυρία, χωρίς ρυτίδες.
Χρόνια μου, μην απομακρύνεστε...θα σας χαρίσω εμένα.


Μικρές περιπλανήσεις μ' εκείνους που δεν ήρθαν
στις άδειες ώρες θ' ακουμπήσεις θα χαθείς
ψεύτικα σαν στολίδια τα λόγια σου λυγάνε
πώς να σωθείς

Της πρώτης μου αγάπης τις ωραίες τις στιγμές
πού να τις βρω
κοντά μου πάντα θα' ναι
στο δρόμο στο λιμάνι στο σταθμό

Στο παγωμένο χέρι στον αποχωρισμό
στα θλιμμένα τα βράδια στον καφέ τον πρωινό

Φθαρμένες παραστάσεις ένας αγέρας κλαίει
σχεδία η ζωή δε θα προφτάσεις αλλού να πας
στο κρύο άδειοι δρόμοι η πόλη κρυφά γελάει
να μ' αγαπάς

Στίχοι: Στέργος Παπαποστόλου
Μουσική: Νίκος Αρμπιλιάς
Εκτέλεση: Μικρές Περιπλανήσεις

2 σχόλια:

  1. Τι πανεμορφο τραγουδι. Τι κουλτουρα μουσικη αυτη η χωρα που δεν την ξερω, τι στιχοι που αγγιζουν την καρδια. Ποσο κοντα με τους στιχους πηγαινουν και οι σχεψεις σου. Στα χρονια που περνανε, που θα περασουν, που περασαν. Τα παντα: αγαπη, μισος, ζωη...Τι υπεροχες σκεψεις. Σε ευχαριστω που οποτε σε διαβαζω νιωθω πιο πλουσιος σε ακουσματα και συναισθηματα. Και ετσι η ζωη ειναι λιγοτερο αφορητη. Με λογια και τραγουδια.

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να ταξιδέψουμε μαζί στων τραγουδιών τις πλάτες, εκεί που δεν κοστίζει να νιώθεις αγάπη.
      Εγώ σ΄ευχαριστώ.
      Καλή μας δύναμη.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.