Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Βροχή μου

Η βροχή ήρθε σαν βάλσαμο, σαν σωτηρία.
Μας ξέπλυνε την κούραση, τις σκέψεις.
Σαν θείο δώρο που κρατά για λίγο.
Έπεφτε και καιγόταν στους τοίχους,
όπως το κορμί μου στα χέρια σου.
Δρόσιζε τα δέντρα και τον δρόμο, 
όπως το γέλιο σου την ψυχή μου.
Και η μυρωδιά της με βασάνιζε,
όπως οι λέξεις σου την ηρεμία μου.


Βρέχει κι εγώ τυλίχτηκα
σ' αυτή την αγκαλιά
στα σκουριασμένα σύννεφα στα φύλλα
στης βρεγμένης γης τη μυρωδιά

Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ 
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά

Βρέχει και στους καταυλισμούς
χορεύουν τα παιδιά
στάζει ο θεός στις προσευχές στο ντέφι
στις καρδιές στα πόδια τα γυμνά

Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ 
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά

Ήρθες βροχή μου κι άλλαξες
το δρόμο και το νου
και βούλιαξε το βήμα μου ποτάμι
κι άθελά μου με τραβάς αλλού

Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ 
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά

Στίχοι - Μουσική - Εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος

5 σχόλια:

  1. θαυμάσιο!!! Μαρία μου!!!
    τι ωραία που γράφεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό τραγούδι!
    καιρό είχα να το ακούσω.

    Όλος ο δίσκος αυτός είναι καταπληκτικός. Ο καλύτερος του Θηβαίου μακράν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Blog με τραγούδια βλέπω.. λέω, δεν μπορεί, θα βρω κάτι που να μου αρέσει!! Και να'τος ο Θηβαίος!! Λατρεμένο τραγούδι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.