Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Ερωτική εξομολόγηση.

Δυο χέρια αδειανά με καλούν κοντά τους.
Και η νύχτα τόσο ζεστή μα και τόσο ψυχρή ταυτόχρονα.
Το πάθος ακυρώνει το μυαλό μου.
Η αγάπη μου επιβεβαιώνει το σωστό.
Σαν έναν έρωτα που ήρθε από το παρελθόν.
Σαν μια σκέψη που πάντα υπήρχε.
Σαν ένα βάσανο γλυκό.
Χωρίς ενοχές, χωρίς ενδοιασμούς.
Χωρίς φως, χωρίς αύριο.
Παραδίδομαι άνευ όρων.
Σε μια αγκαλιά που διψά για αγάπη.
Σε μια αγκαλιά που διψά για μένα.


Σε κάθε κίνησή σου υποφέρω
Νόμιζα πώς σε ήξερα, μα δεν σε ξέρω
Σε κάθε σου ματιά, κάθε σου βλέμμα
Υπάρχει μια αλήθεια και ένα ψέμα, τι να πω.
Μυστήριο ο έρωτας μαζί σου.
Το πάθος και η ηδονή απ' το κορμί σου
Κάθε αμφιβολία μου λυτρώνει
Και αισθάνομαι πως είμαστε οι μόνοι εραστές.

Καίγομαι γλυκά στη φλόγα σου
Νιώθω σαν Θεός στο σώμα σου
Γίνομαι καπνός που σε τυλίγει με ένα φιλί
Και σε αγγίζει κάθε στιγμή

Η εικόνα σου σημάδι στο μυαλό μου
Γεμίζει κάθε βράδυ το κενό μου.
Αγάπη μου ανεξίτηλη στο χρόνο
Τα λάθη σου έχω μάθει να πληρώνω, τι να πω....

Καίγομαι γλυκά στη φλόγα σου
Νιώθω σαν Θεός στο σώμα σου
Γίνομαι καπνός που σε τυλίγει με ένα φιλί
Και σε αγγίζει κάθε στιγμή

Στίχοι: Ριφιφί
Μουσική: Μάνος Βαφειάδης
Εκτέλεση: Ριφιφί

2 σχόλια:

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.