Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Μια περιπέτεια.

Μια ιστορία που γράφεται με λόγια γλυκά.
Με λόγια ζωής, με λόγια βαθιά.
Μια βόλτα στην πόλη σαν ταξίδι.
Μια διαδρομή σαν το γύρο του κόσμου.
Λίγες ώρες σαν ένας ολόκληρος χρόνος.
Λίγες ματιές σαν μια σχέση δυνατή.
Μια αγάπη που γλυκαίνει το σύμπαν.
Μια προσμονή σαν παιδικό τραγούδι
Μια περιπέτεια σαν ταινία του σινεμά.


Ο Blogger δεν μου επέτρεπε να δημοσιεύσω την αρχική εκτέλεση του τραγουδιού. Μου δεχόταν μόνο το παραπάνω remix, το οποίο μην κάνετε καν τον κόπο να το ακούσετε. 
Ακούστε την αρχική εκτέλεση ΕΔΩ

Ναι, είν αργά, τώρα δεν είσαι πια εδώ
Είσαι μακριά και δε μ ακούς που τραγουδώ
για σένα μόνο

Ναι, είν αργά, τώρα τι βγαίνει αν σ αγαπώ;
σαν μια σκιά πέρασα δίπλα σου κι εγώ
σε κάποιο δρόμο

Μια περιπέτεια, μια αγάπη μικρή
μια ιστορία γλυκιά και πικρή
ένα φεγγάρι που ζει μια βραδιά
κι ένα πικρό έχε γεια!

Ποιος θα μου πει, αν είχες μέσα σου ψυχή;
Στα βήματά σου πέφτει αγέρας και βροχή
και τα σκορπάει

Μη λυπηθείς, δες την αλήθεια καθαρά
περνάει το τρένο της αγάπης μια φορά
και δε γυρνάει!

Μια περιπέτεια, μια αγάπη μικρή
μια ιστορία γλυκιά και πικρή
ένα φεγγάρι που ζει μια βραδιά
ένα πικρό έχε γεια!

Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου
Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Εκτέλεση: Αλέκα Κανελλίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.