Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Υou are my love.

Με λόγια απλά.
Δυο λέξεις, δυο ανάσες.
Πράγματα που δεν καταλαβαίνουν πια οι άνθρωποι.
Που δεν δίνουν σημασία.
Είσαι η αγάπη μου.
Εσύ, ζωή μου...


You are my love
You are the one that I adore
You are my love
You are what I have waited for.
Oh, you are my love

You are my day
You changed my Winter into spring
You came my way and then my
heart began to sing
Oh, you are my love

Times were getting lonely
I was thinking only
Yesterday about the friends I thought I had
But no-one ever came to call on
They weren't around to close the door on
Find more similar lyrics on http://mp3lyrics.com/bkZ
Never thought that things would get that way

You are my love
You are the one I'll always need
You are my love
For you I'd get down on my knees.
Oh, you are my love

You are my love (Times were getting lonely)
You are the one that I adore
(I was thinking only)
You are my love (Yesterday
about the friends)
You are the one what I have
waited for (who used
to call on me)
Oh, you are my love

Δημιουργοί - Εκτέλεση:  Liverpool Express

6 σχόλια:

  1. Υπέροχο!Κι ας το άκουσα πρώτη φορά!
    Καλημέρα με αγάπη!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασα να σε γνωρίσω και βρήκα όμορφη μουσική.Πιάνω θέση στο..καναπέ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο δίκιο κρύβουν αυτά τα λόγια και πόσο σημαντικό που τα επισημαίνεις, απλά, με τραγούδι και στίχο!!! Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός, το απόλαυσα πραγματικά!
    Μακάρι οι άνθρωποι να ξανα-θυμηθούν τις αξίες της ζωής! Φιλιά και καλό βράδυ Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.