Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Στιγμές.


Τον γρίφο της αγάπης ποιος θα τον λύσει;
Ποιος έχει κουράγια και τόλμη να παραμερίσει τον ίδιο του τον εαυτό.
Να αλλάξει την σκέψη του από συμπόνια,
να ζεστάνει την καρδιά του.
Προσπαθούμε μάταια να κατακτήσουμε τον άλλον.
Λες και ο άλλος είναι εχθρός,
λες και είναι αντίπαλος.
Αιτίες, λάθη, διεκδικήσεις, καταπίεση.
Δεν αφήνουν στις σχέσεις το περιθώριο να ανθήσουν.
Και έτσι χάνονται, μαραίνονται, λιώνουν.
Στην πραγματική αγάπη δεν χρειάζεται πρόσκληση.
Ο άλλος ζει μέσα μας. Και μεις μέσα στον άλλον.
Μα δεν το βλέπουμε.
Και οι στιγμές απαξιώνονται, δηλητηριάζονται.
Ώσπου μένουμε μόνοι.
Και τότε καταλαβαίνουμε και νιώθουμε.
Και ξεκινάμε για άλλες αγάπες, για άλλες στιγμές,
για να κάνουμε ξανά τα ίδια λάθη.


Στιγμές αν σ’ αγαπώ μη μου θυμώνεις
μόνο στιγμές είναι δικές μου γιατί ο χρόνος
μεσ’ τα ρολόγια τρέχει σαν γοργό ελάφι
τη μια είσαι φίλος του, την άλλη στέκεις μόνος

Κι ένας σωρός αιτίες ένας σωρός με λάθη
δε μας αφήνουν να χαρούμε την αγάπη
ένας σωρός αιτίες δικά σου και δικά μου λάθη
δε μας αφήνουν να χαρούμε την αγάπη

Στιγμές λοιπόν σαν θα `ρθουν να τις ζήσεις
μη τις χαλάσεις γι’ αγωνίες για το μέλλον
στα λέω εγώ στιγμές που σ’ έχω αγαπήσει
άμα τις ζεις δε θα φοβάσαι μη με χάσεις

Στίχοι - Μουσική - Εκτέλεση: Κώστας Τουρνάς

Η φωτογραφία είναι από τα Βασιλικά Ευβοίας

6 σχόλια:

  1. Μα αν παραμερίσεις τον εαυτό σου, αν του αλλάξεις και σκέψη, από σένα τι θα μείνει;
    Κι αν τα κάνεις αυτά τελικά, πως μπορείς να αγαπήσεις, αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου πρώτα;;
    Καλό Σαββατοκύριακο φίλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το έγραφα σκεφτόμουν τον εγωισμό και όχι την υπόστασή σου σαν άνθρωπος.
      Ο εγωισμός δεν αφήνει περιθώρια συγχώρεσης.

      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο κομμάτι Μαρία και μπράβο σου που μου το θύμισες!
    Κι όμως κι αυτές τις στιγμές πρέπει να ξέρουμε να τις αντιμετωπίζουμε με χιούμορ!Έχουν κι αυτές την πλάκα τους αν το καλοσκεφτούμε!
    Όμορφα τα λες και πιο πάνω... και συμφωνώ!Κι ο γρίφος της αγάπης είναι να μην παρατραβάμε το σχοινί.Παντού άλλωστε υπάρχουν διαφωνίες και διαφορετικές απόψεις!
    Καλό σου απόγευμα κι ήρεμο Σαββατοκύριακο να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου οι λέξεις "κατάκτηση" και "αγάπη" δεν ταιριάζουν. Είναι ο πιο λάθος συνδυασμός κι έχει ημερομηνία λήξης. Κι αν δεν διαλυθεί η σχέση, διαλύεται σίγουρα ο αυτοσεβασμός μας.
    Ωραίο τραγουδάκι μας θύμησες...
    Να'σαι καλά, καλό σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν ξέρω πως σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι και καταπιέζουν τους άλλους. Όπως λέω και παραπάνω, λες και είναι αντίπαλοι.
      Δεν είναι έτσι η αγάπη.

      Καλό σαββατόβραδο και σε σένα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.