Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Η Νύχτα.

Νύχτα, με αγαπάς όταν σε αγαπώ.
Με φροντίζεις όταν σε φροντίζω.
Με αλλάζεις παίρνοντας ένα κομμάτι της μέρας μου.
Με καταπίνεις όταν δεν στο δίνω απλόχερα.
Χαρά, λύπη, έρωτας διογκώνονται και προσαρμόζονται στους κανόνες σου.
Δεν μπορώ να αντισταθώ στην γοητεία σου.
Δεν μπορώ να αντέξω τις απαιτήσεις σου.
Η σκέψη μου αλλάζει στην αγκαλιά της Εδέμ σου.
Το εγώ μου διαλύεται στο σκοτεινό σου πουθενά.
Ένας άλλος άνθρωπος της νύχτας παγιδεύτηκε στο γλυκό σου δίχτυ.


Η νύχτα ξέρει και φοβάται,
μας αγαπάει και μας λυπάται,
μαζί μας πίνει και ξενυχτάει
και το πρωί για ύπνο πάει...

Η νύχτα θέλει να αγαπιέται
και από έρωτα χτυπιέται,
καπνίζει, βρίζει και διαβάζει,
κλαίει σαν παιδί και αναστενάζει...

Η νύχτα παίζει και κιθάρα
και μένει πάντα από τσιγάρα,
γράφει τραγούδια και ζηλεύει,
γυρνάει στους δρόμους κι αλητεύει...

Η νύχτα ντύνεται γυναίκα
και ξεκινάει κατά τις δέκα,
τους άλλους βάζει να τα σπάνε
και τα πληρώνει όσα κερνάνε...

Η νύχτα κάνει απιστίες
και παίρνει μέρος σε ληστείες,
βάζει μια βόμβα στη Κυψέλη
κι ύστερα λέει ό,τι θέλει...

Η νύχτα, ό,τι και να γίνει,
αναλαμβάνει την ευθύνη,
κι αυτός που ξέρει τι συμβαίνει
ζει με τη νύχτα και σωπαίνει...

Στίχοι-Μουσική-Ερμηνεία: Αφροδίτη Μάνου

6 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρος ότι θα αρμενίσουμε παρέα πολλά και όμορφα μουσικά ταξίδια .
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με'γειές Μαρία μου!!!

    Αν και επειδή υποψιάζομαι την εξέλιξη του ιστολογίου, προτείνω την αλλαγή του url σε: tatragoudiatouaggelaka.blogspot.com
    χαχαχα
    (σε πειράζω!)

    Άντε να δούμε τι θα ανεβάζεις!

    Μαζεστίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν έτσι για να σου μπω στο μάτι, δεν θα ανεβάζω τραγούδια του...θα κρατηθώ...άντε καλά μόνο ένα το μήνα...

      Σε ευχαριστώ αγορίνα.

      Διαγραφή
  3. Μαράκι η αγκαλιά σου να είναι πάντα γεμάτη με τραγούδια.
    Καλορίζικο, καλοτάξιδο και όλα τα καλά μαζί σου.

    Θα το βάλω αμέσως στη λίστα παρακολούθησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.