Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Καληνύχτα.

Στην νύχτα μου δεν ανήκεις, στην μέρα σου δεν υπάρχω.
Καληνύχτα όπως και να ΄χει.


Καληνύχτα, όπου και να'σαι
όπου πέφτεις και κοιμάσαι
σ' όποιας πόλης το καινούργιο βουητό
και ποιανού ξενοδοχείου
πάλι ζέστανες το κρύο
που φυσάει σαν αεράκι βραδινό.

Μοναχός ή με παρέα
άραγε σε βρίσκει ωραία
τούτη η νύχτα που εγώ σου τραγουδώ
Καληνύχτα όπως και να'ναι
τόσο όμορφα δε θα'ναι
όπως ήτανε μεμιάς για μας τους δυο.

Καληνύχτα, κι αν θυμάσαι
αν ξεχνάς, ή αν λυπάσαι
που κι απόψε δεν περάσαμε μαζί
αχ, ο χρόνος πως κυλάει,
ξετυλίγεται και πάει,
κι όπου να'ναι ότι είναι θα φανεί.

Μα θυμήσου ό,τι κι αν γίνει
τα σημάδια της δε σβήνει
ιστορία που'χει γράψει σαν κι αυτή
στων ερώτων μας το πλοίο
στης αγάπης το βιβλίο
έχει αφήσει μια κουκκίδα φωτεινή.

Καληνύχτα, αυτό το χάδι
θα το σβήσει το σκοτάδι
θα'βρει τρόπο να σε φτάσει μέχρι εκεί
Καληνύχτα, ξημερώνει
Καλημέρα, κι είμαι μόνη
μα η μέρα μπρος μου απλώνεται ανοιχτή...

Καληνύχτα....

Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Μελίνα Τανάγρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.