Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Βρες το κλειδί.


Μ΄ακούς που σου μιλώ;
Ομίχλη κύκλωσε την έρημη γειτονιά μας.
Το φεγγάρι κρύβετε απόψε.
Ένα σύννεφο παίζει μαζί του.
Το κοροϊδεύει, το περιγελά.
Έτσι μου κρύβεσαι και συ.
Πίσω απ΄την κουρτίνα,
πίσω από τη βαριά πόρτα του εγώ σου.
Βρες το κλειδί, είμαι αυτό που αναζητούσες χρόνια.
Δεν σου ζητώ να μ΄ αγαπήσεις,
σου ζητώ να με αφήσεις να σ΄ αγαπώ.
Μην φοβάσαι...


Είναι κι απόψε η σιωπή
μια σκοτεινή αγκαλιά
νεράιδα που `χει μυστικά
και λόγια κλειδωμένα

Από την άκρη των ματιών
το δάκρυ μου κυλά
και καταλήγει αλμυρό
σε χείλη σφραγισμένα

Βρες το κλειδί
ν΄ ανοίξεις την καρδιά μου
μα μην τρομάξεις, μάτια μου
και φύγεις μακριά μου

Θ΄ αφήσω τώρα τη σιωπή
τη γλώσσα των ματιών
να πούνε όσα δεν μπορούν
τα χείλη δεν τολμάνε

Ν΄ ανοίξεις πόρτα και να μπεις
και να `σαι πυρκαγιά
και να μου λύσεις τα δεσμά
του χθες, που με πονάνε

Βρες το κλειδί
ν΄ ανοίξεις την καρδιά μου
μα μην τρομάξεις, μάτια μου
και φύγεις μακρυά μου.

Μουσική: Κώστας Χαριτάτος
Στίχοι: Γιώργος Κορδέλλας
Εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός 

4 σχόλια:

  1. Με τσάκισες...!
    Το λατρεύω.
    Πολύ κλάμα μιλάμε....
    Όποτε το ακούω -καλή ώρα- ανατριχιάζω...

    Ο Παντελής φωνάρα, οι στίχοι-μουσική απίστευτοι κι αν έχεις δει και την σκηνή στο έργο, συγκλονιστική.....λιώνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα ότι αυτό το τραγούδι ήταν σε ταινία.
      Σε ευχαριστώ για την βόλτα.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. Μπες στο google και βρες το, μέσω του τραγουδιού
      Ήταν ένα πολύ καλό σήριαλ, από ένα πολύ καλό ΒΙΒΛΙΟ
      Και το βιβλίο το έχω διαβάσει και το σήριαλ το έχω δει κι η σκηνή που περιέχει το τραγούδι στο τέλος του σήριαλ, θα σε κάνει να κλάψεις γοερά. Ηθοποιάρες όλοι!
      Το έχει και στο you tube (όλα τα επεισόδια, αλλά εγώ μια φορά, που είχα μαυρίλες, μπήκα και ΞΑΝΑ είδα το τελευταίο επεισόδιο!)

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι ότι δεν βλέπω σειρές καθόλου. Δεν έχω χρόνο και δουλεύω βράδυ. Άσε που πάντα ξεχνάω και όλο χάνω επεισόδια. Τώρα για αυτό με έβαλες σε σκέψεις. Θα προσπαθήσω.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.