Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Αλλιώτικος νόμος.

Βαδίζουμε μαζί το άγνωστο, το διαφορετικό.
Δεν μοιάζουμε με κανέναν.
Δεν αντέχουμε κανένα πρέπει και μη.
Δεν βλέπουμε καμιά ανατολή.
Δεν γιορτάζουμε καμιά επέτειο.
Δεν δένουμε την αγάπη με μεταξωτές κορδέλες.
Δεν φοράμε εντυπωσιακά χαμόγελα.
Δεν κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι.
Δεν ξυπνάμε μαζί το πρωί.
Δεν χωράμε σε καμιά ιδέα,
ήμαστε μια ιδέα από μόνοι μας.
Σ΄αγαπώ γιατί είσαι αλλιώτικος...


Σινεμά και καφέ και τσιγάρο Σαντέ
κι η φωνή σου βραχνή απ' το βήχα
μου γκρινιάζεις γιατί δεν ειν' αύριο γιορτή
ν' αλητέψουμε όλη τη νύχτα.

Σε φιλώ απαλά δε σε βλέπω καλά
μες στο μαύρο παλτό σου χαμένος
αμφιβάλλεις ρωτάς πες μου αν μ' αγαπάς
απ' τον πόνο στα δυο διπλωμένος.

Δε μας θέλει η ζωή μα τη θέλουμε εμείς
και ο έρωτας κλείνει το δρόμο
που να πας δεν περνάς μη δακρύζεις για μας
εμείς έχουμε αλλιώτικο νόμο.

Το κεφάλι σκυφτό και το βλέμμα καυτό
με μπερδεύει μου λες η δουλειά σου
τι θα πει τραγουδώ και που ξέρω εγώ
τόσο κόσμο που έχεις κοντά σου

Περπατάμε αγκαζέ σ' αγαπάω χαζέ
χίλια χάδια κρατάει μια βόλτα
δως μου ένα φιλί έχω ζάλη φρικτή
να το σπίτι μου σπρώξε την πόρτα.

Δε μας θέλει η ζωή μα τη θέλουμε εμείς
και ο έρωτας κλείνει το δρόμο
που να πας δεν περνάς μη δακρύζεις για μας
εμείς έχουμε αλλιώτικο νόμο.

Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Εκτέλεση: Αλέκα Κανελλίδου

4 σχόλια:

  1. Πάντα μου άρεσε η Κανελίδου!

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπεροχες ιδεες γραμμενες σε 12 σειρες. Αιωνια απροσαρμοστος, μονο για αυτος, για εμενα ειναι ο τροπος να ζεις. Οχι απο στυλ η απο μοδα αλλα επειδη καταλαβαινεις το διαφορετικο και το αναζητας συνεχεια, δεν θες να ειναι ο αλλος ιδιος αλλα διαφορετικος σε σχεση με εσενα. Και τι ομορφο να εχεις γυρω σου διαφορετικους ανθρωπους.

    Του λιγους μηνες που ειμαι στην Γαλλια εμαθα και εζησα τοσα πολλα, γνωρισα τοσο διαφορετικους ανθρωπους, απο διαφορετικες κουλτουρες, αντιληψεις κλπ. Και τι ομορφο να δεχεσαι το διαφορετικο και να βρισκεις τροπο επικοινωνιας περα απο τις διαφορες που εχεις με τον αλλον.

    Υπεροχες σκεψεις με ενα τραγουδι που δεν το ηξερα αλλα το λατρεψα! Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε διαφορετικοί όχι επειδή το επιδιώκουμε αλλά επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Είναι στο αίμα μας.

      Ευχαριστώ για όλα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.